|
Öyküler & Hikayeler Bu Bölümde Türk ve Dünya Edebiyatından Öykülere, Hikayelere Yer Verebilir, Yorum Yapabilirsiniz... |
![]() ![]() |
|
Seçenekler |
![]() |
Mesaj No:1 |
![]() Durumu: ![]()
Papatyam No :
553
Üyelik T.:
07 October 2005
Arkadaşları:0
Cinsiyet:
Memleket:10.Köy
Yaş:64
|
![]() yaratıcılık öğrenilebilir mi? [size=18px]Bir gün, o akşamki gala için çok acil olarak saçının yapılmasını isteyen bir kadın, ünlü bir kuaförü evine çağırır. Kuaför, sadece bir kurdele ve bir fırça ile başyapıtını yaratmaya koyulur. Otuz dakika sonra saç yapılmıştır ve kadın gözlerine inanamaz. "Borcum ne?" diye sorar. "2000 Dolar" diye yanıtlar kuaför. Kadın donup kalır. "Bu insafsızlık" der. "Bir kurdele için size 2000 Dolar veremem". Kuaför, kurdeleyi hızla çeker. Başyapıtı, karmakarışık bir saç yığını haline dönüşür. "Pekala, kurdele için para istemiyorum." der. Kadın yıkılmıştır. Kazanmanın, "kurdelelerin değerleri değil, kuaförlerin yetenekleri" üzerine konumlandırılması gerektiğini savunan Joey REIMAN'a göre, kurumlar bugün hala 'billboard'lar ve 30 saniyelik tv reklamları gibi somut araçlara itibar ediyorlar. Oysa rekabetçi ortamda, daha etkili ve daha iyi iş yapan parlak fikirlerin bulunması gerekiyor. Bu da gittikçe güçleşiyor. [ M. Bora Alçı (Argus Araştırma ve Brandlab Consulting), CNBC-E BUSINESS - Ocak 2007] M. Bora Alçı (Argus Araştırma ve Brandlab Consulting), CNBC-E BUSINESS' ın Ocak 2007sayısında Türkiye bir inovasyon ülkesi olamaz diyor. Nedenini ise şöyle açıklıyor : "Çünkü Türk kültürü, yaratmak ya da tasarlamak gibi konuları kendine pek de yakın bulmaz. Üretmek ve inşa etmek gibi somut şeyler varken, bunlara biraz da romantik boş işler gözüyle bakar."[/size] alıntı
__________________
[size=10pt]ŞU FANİ DÜNYADA BAKİ GİBİ YAŞIYORUZ
BİRDE HASTAHANE KÖŞELERİNDE[/size] |
![]() |
![]() |
Bookmarks |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Tefekküre Davet Köşesi |
|
Papatyam Sosyal Medya Guruplarımıza Katılın |